Centro de asistencia - Ferretería el Greco PRO
Soporte técnico
Preguntas máis frecuentes
Nesta sección poderá responder algúns dos temas máis frecuentes.
¡É moi sinxelo! Se é un novo cliente, recibirá un correo electrónico de acceso unha vez se dé de alta como cliente. Pode facelo aquí."
Por outra parte, se é un cliente antigo, deberá cubrir o formulario de alta como cliente existente e agardar a que se verifique a súa identidade. Unha vez verificada a súa identidade, recibirá un correo electrónico para establecer unha contrasinal. Se ten algún problema ao cubrir este formulario, pode contactarnos en soporteplataformas@ferreteriaelgreco.es.
¡En absoluto! Só deberás identificarse como usuario PRO indicando o seu DNI ou Empresa. Unha vez realices o pago verás o ticket e a factura na súa conta. Ademais, é probable que reciba unha copia do mesmo por correo electrónico.
É unha forma que temos de verificar que es ti quen está a iniciar sesión. Cada vez que inicies sesión nun dispositivo, pedirase un código que poderás obter nunha app de autenticación (como Google Authenticator ou Microsoft Authenticator). No seguinte vídeo da OSI (Oficina de Seguridade do Internauta - INCIBE - Goberno de España) poderás ver unha breve explicación e instrucións de configuración:
Para acceder ao asistente de configuración na súa conta PRO deberá acceder a 'A miña conta' > 'Seguridade da miña conta.