Skip to Content

Centro de asistencia - Ferretería el Greco PRO

Consultas administrativas

Preguntas máis frecuentes​

Nesta sección poderá responder algunhas das preguntas máis frecuentes.

Neste portal só están dispoñibles as facturas emitidas a partir do 1 de xaneiro de 2024; no caso de que a túa factura fose emitida antes, deberás abrir unha incidencia e procederase a envialas manualmente en formato PDF.

Por problemas de compatibilidade, é posible que algunhas facturas emitidas de maneira posterior a esta data mostren un único artigo denominado 'Material de Ferretería'. Para obter a factura detallada, deberás enviar unha incidencia indicando como asunto o número de factura; posteriormente, un axente adxuntará a factura no apartado 'Historial de comunicación' de dita factura.

Dependendo do tipo de conta, é posible que tarde un tempo en reflectirse a factura:

  • Se realizou unha compra ao contado e no seu ticket de compra non reflicten artigos marcados como 'Varios', deberían aparecer nun prazo máximo de 5 horas. Comprobe que os datos do ticket sexan correctos. Se os datos son incorrectos, deberá abrir unha incidencia. No caso de que a súa compra non estea vinculada a ningún cliente, poderá engadir o ticket en 'As miñas facturas' > 'Solicitar factura'." 
  • Se a súa compra é con outros métodos de pago, requisitos de facturación especiais ou se trata dunha administración pública, a súa factura deberá ser procesada manualmente. Este proceso pode tardar desde 4 días hábiles (prolongable en períodos festivos, vacacionais ou de promocións). Para máis información, pode consultar co departamento administrativo.